Müşterilerimiz tarafından sıkça sorulan soruları bu başlık altında topladık. Aşağıdaki bölümlerden merak ettiklerinizi öğrenebilirsiniz.

 

Ürünleriniz orijinal mi?

 

 Ürünlerimizin tamamı 925 ayar gümüşten üretilmiş olup tescilli markamızın ürünleridir ve orijinallik garantimiz altındadır. Herhangi bir kuyumcuya giderek orijinalliklerini doğrulayabilirsiniz.

 

 Ürünleriniz garantili mi?

 

Tüm ürünlerimiz markamızın orijinallik ve ömür boyu bakım-onarım garantisi altındadır ve ürünlerimize ait garanti sertifikaları siparişlerinizle birlikte gönderilmektedir. Satın aldığınız ürünlerle ilgili herhangi bir problem yaşamanız halinde ürünlerinizi bize kargo yoluyla ulaştırabilir, hiçbir ücret ödemeden bakım ve onarımını yaptırabilirsiniz.

 

 Silverplus diğer markalardan neden farklıdır?

 

 Markamıza ait ürünlerin üretimleri en üst kalite standartlarında gerçekleşmekte ve üretim sonrası tüm ürünlerimiz titizlikle kontrolden geçmektedir. Müşterilerimize en üst kalitede ve özgün ürünler sunmak en önemli prensibimizdir. Bununla birlikte ürünlerimizde sağlık konusunda da en üst düzeyde hassasiyet göstermekteyiz. Markamız çatısı altındaki üretimlerimizde sağlığa zararlı materyaller kesinlikle kullanılmamaktadır.

 

 Parmak ölçümü nasıl öğrenebilirim?

 

 Parmak ölçünüzü Yüzük Ölçünüzü Öğrenin linkindeki yönergeleri izleyerek öğrenebilirsiniz.

 

 Yüzük siparişi vermek istiyorum. Parmağıma uymazsa ne olacak?

 

 Sipariş verdiğiniz yüzükler, sipariş aşamasında belirttiğiniz ölçülere göre özel olarak üretilmektedir ve ölçü garantimiz altındadır. Olası bir ölçü probleminde ürünü bize göndermeniz halinde ürününüz istediğiniz yeni ölçüye göre tekrar ayarlanarak tarafınıza geri gönderilmektedir.

 

 Kredi kartı bilgilerimin güvenliği nasıl sağlanıyor?

 

 Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması ile ilgili süreç son teknoloji güvenlik sistemleri sayesinde maksimum güvenlik altında gerçekleşmektedir. Söz konusu güvenliği sağlamak amacıyla çok sayıda bileşenin yanında 3D Secure kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem amacıyla aktif olarak kullanılmaktadır. Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis eden banka haricinde hiçbir kişi, kurum veya kuruluş, hiçbir şekilde bilgilerinize ulaşamamaktadır. SSL sertifikası sayesinde sadece ödeme sayfası değil, sitenin tüm sayfaları şifreli bir şekilde korunmaktadır. Ödeme işlemi esnasında kart bilgileri doğrudan banka sistemine iletilmekte ve işlem sonucu müşteriye bildirilmektedir. Sistemin sağladığı yüksek güvenlik olanakları sayesinde aktarılan kart bilgilerine tarafımızdan dahi erişilmesi mümkün değildir.

 

 Kredi kartlarına taksit seçeneği sunuyor musunuz?

 

 Kredi kartlarına taksit imkanımız mevcuttur. Taksit seçeneklerini ürün sayfalarında ''Ödeme Seçenekleri'' başlığı altında görebilir, ödeme esnasında taksit sayısı seçerek işlem yapabilirsiniz.

 

 Yurtdışına sipariş gönderiminiz mevcut mu?

 

 Uluslararası kargo gönderimimiz mevcuttur. Standart ve Express olarak iki farklı kargo seçeneğimiz bulunmaktadır. Talebinize göre Standart ya da Express seçiminizi sipariş aşamasında yapabilirsiniz.

 

 Siparişim ne zaman elime ulaşır?

 

 Sipariş süreciniz tamamlanıp ödemeniz onaylandığı anda kargo süreciniz başlamış olur. Bu aşamadan sonra siparişinizin hazırlık süreci tamamlanarak anlaşmalı kargo şirketimiz tarafından en geç 2-3 iş günü içerisinde Türkiye'nin her noktasına ulaştırılmaktadır. Uluslararası siparişlerinizde ise teslimat süresi Standart ya da Express kargo seçiminize göre değişiklik göstermektedir.

 

 Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?

 

 Siparişiniz hazırlanırken her aşamada tarafınıza bilgilendirme maili gönderilmektedir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra ise siparişinizin teslim edildiği kargo firmasını, kargo takip numaranızı ve takip linkinizi içeren bir mail alacaksınız. Kargonuzu ayrıca Sipariş Takip linkinden de takip edebilirsiniz.

 

 Satın aldığım ürünü iade etmek veya değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

 

 İade ve değişim şartlarıyla ilgili gerekli bilgilere Teslimat & İade Şartları linkinden ulaşabilirsiniz.

 

 Siparişimin hediye kutusunda gönderilmesini istiyorum. Ne yapmalıyım?

 

 Silverplus.com.tr üzerinden yapacağınız tüm alışverişlerinizde satın aldığınız ürünler markamıza ait özel hediye kutularıyla gönderilmektedir. Bu nedenle bunun için özel bir talepte bulunmanız gerekmemektedir. Hediyenizi sahibine şık bir şekilde sunmanız için gönderileriniz titizlikle paketlenmektedir.

 

 Sipariş verdiğim ürüne isim, tarih vb. özelleştirmeler yapmanızı istiyorum. Ne yapmalıyım?

 

 Bu konudaki tüm taleplerinizi sipariş aşamasında bulunan ''Sipariş Notu'' bölümüne ekleyerek bize ulaştırabilirsiniz.

 

 Siparişim hakkında özellikle iletmek istediğim bir konu var. Bunu nasıl iletebilirim?

 

 Sipariş aşamasında bulunan ''Sipariş Notu'' bölümüne siparişleriniz hakkında tüm taleplerinizi ekleyebilir ve bize ulaştırabilirsiniz.

 

 Kurumsal sipariş verebilir miyim? Toptan ürün satışınız mevcut mu?

 

 Kurumsal hediye ve promosyonlarınız için talebinize özel ya da mevcut ürünlerimizden toptan sipariş alabilmekteyiz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Size daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için çerezler kullanıyoruz. Detaylı bilgi için gizlilik politikamızı inceleyebilirsiniz.